کد خبر: ۸۸۱۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

عکس| سرخی روبرتو، متخصص نجات ژاوی از باخت!

سرخی روبرتو، ستاره بارسلونا، یک بار دیگر بارسلونا را از شکست نجات داد و آماری فوق‌العاده را به جای گذاشت؛ بارسلونا امشب موفق شد آلمریا را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. سرخی روبرتو در دقایق ۶۰ و ۸۳، دو بار پس از اینکه آلمریا بازی را به تساوی کشانده بود و بارسایی‌ها را ناامید کرده بود، گلزنی کرد و امید را دوباره به اردوی بارسلونا برگرداند.
عکس| سرخی روبرتو، متخصص نجات ژاوی از باخت!
آفتاب‌‌نیوز :

او ابتدا در دقیقه ۶۰ و در حالی که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد روی ارسال کرنر توانست ضربه سری بی‌نقص را بزند و دروازه آلمریا را فرو بریزد و برتری را به تیمش هدیه بدهد.

برتری‌ای که زیاد دوام نداشت و روی اشتباه آرائوخو آلمریا گل دوم را زد. اما روبرتو باز هم به داد بارسا رسید. پاس زیبای روبرت لواندوفسکی از پشت محوطه جریمه، ستاره اسپانیایی را در محوطه صاحب توپ کرد و او به راحتی گل سوم بارسا و دوم خودش را زد.

نکته عجیب و جالب در مورد درخشش امشب روبرتو این است که او در بازی قبلی‌اش در لیگ که در تاریخ ۸ اکتبر مقابل گرانادا برگزار شد هم موفق شد گل دوم بارسلونا را بزند و تیم را از شکست نجات دهد. او سپس دچار مصدومیت شد و حالا امشب در بازگشتش به ترکیب بارسا در لالیگا توانست تاثیرگذار باشد.

عکس| سرخی روبرتو، متخصص نجات ژاوی از باخت!

 

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین